DGB koopt eerste tranche van 200.000 eigen aandelen

Op 31 juli 2019 is bekendgemaakt dat de raad van bestuur van DGB Group N.V. een koopovereenkomst heeft getekend met het fondsmanagement van grootaandeelhouder MountainShield Capital Fund voor de koop van 2.249.999 miljoen gewone aandelen. Tijdens de buitengewone algemene vergadering van aandeelhouders van 22 oktober 2019 hebben de aandeelhouders de machtiging voor de inkoop van eigen aandelen verleend, zodat de raad van bestuur uitvoering kan geven aan de koopovereenkomst. Conform deze machtiging en binnen de hiervoor in de koopovereenkomst gestelde termijn, is de transactie van de eerste tranche inkoop van 200.000 eigen aandelen tegen de reeds vastgestelde prijs van € 0,77 voltooid